VoIP Advies Groenlo

VoIP is wel 40 – 50% voordeliger

Een virtuele telefooncentrale in de cloud heeft veel voordelen ten opzichte van de traditionele oplossingen voor uw MKB:

  • Bellen via VoIP bespaart in de meeste gevallen al snel 40 tot 50% op de maandelijkse kosten
  • Investering is snel terugverdiend
  • Slimme koppelingen te maken met uw adreslijsten
  • Virtuele telefooncentrale vanaf elke locatie in te stellen (denk hierbij aan digitale voicemail, doorschakelopties, afwezigheidsmeldingen etc.

Bovendien kunnen onze VoIP oplossingen ook aanzienlijke besparingen realiseren op de beheerskosten, de effectiviteit van uw communicatie verbeteren, zorgen voor een betere bereikbaarheid en kunt u de flexibiliteit van uw MKB verhogen.

VoIP advies?

Wilt u weten wat de voordelen van VoIP voor uw bedrijf in Aalten kan zijn? Conniction adviseert u graag.
Ook bij overige cloud-diensten, zoals online back-up, kan Conniction u helpen uw systeembeheer verder te moderniseren volgens de laatste standaarden.

Ik wil graag in contact komen
Bel ons op 0543 - 744040

VoIP Advies voor het MKB in Groenlo

Voice-over IP, oftewel VoIP, is inmiddels gemeengoed bij veel organisaties in het MKB. Hierbij wordt de spraak via het internet of een andere IP-netwerk overgedragen. De beschikbare breedbandverbindngen van tegenwoordig zijn uitermate geschikt voor spraakoverdracht, waardoor VoIP een geavanceerde opvolger is van de klassieke telefonie.

Ik heb een vraag.
Wij helpen u graag! Contact opnemen

Wij zijn er wel, maar je ziet ons niet. Dat is de bedoeling van Conniction

ICT is er om mensen van dienst te zijn in hun werk. Om taken over te nemen of gemakkelijker te maken. Maar zo lang er computers zijn, zijn er computerproblemen. De continue stroom van technologische ontwikkeling en de noodzakelijke beveiliging van persoonlijke gegevens zorgt ervoor dat jouw ICT periodiek aandacht nodig heeft.

Klanten die op ons vertrouwen

Triferto
Conniction ontzorgt Triferto volledig bij het beheer van alle hardware- en softwaresystemen, werkplekondersteuning en telefonie. Triferto heeft daarbij 1 aanspreekpunt in de persoon van Marko Dokter, met zowel beheer op afstand als fysiek beheer op onze locaties (internationaal). Marko onderhoudt hierbij ook de contacten met externe partners en verzorgt ook de interne contacten en communicatie omtrent alle ICT gerelateerde zaken. “De reeds jarenlange samenwerking met Conniction ervaren we bij Triferto als: zeer betrouwbaar, vakkundig, oplossingsgericht, rustig, mensgericht, altijd bereikbaar, no-nonsense, persoonlijk, professioneel en zeer praktisch”.  
Van panhuis fysiotherapeuten
Fysiotherapie en ICT moet een goed ‘huwelijk’ zijn. Niet alleen voor het vakinhoudelijke maar het verhoogt ook werkplezier. Voor ons is Conniction naar volle tevredenheid in ‘alles’ het aanspreekpunt. En ‘last but not least’: hun helpdesk is altijd beschikbaar!
Soentjens Advocatuur
Ik kan het mij al lang niet meer permitteren om als digibeet door het zakelijke leven te gaan. Daarom is een ICT-er die begrijpt wat mijn behoeftes zijn voor mij onontbeerlijk. En liefst iemand die mij begrijpt en in begrijpelijke taal communiceert. Dat laatste is zeldzaam. Nissan van Conniction is zo’n ICT-er. Door hem is Conniction voor mij laagdrempelig, klantgericht, alert en vooral begrijpelijk, en dat alles voor een alleszins acceptabele prijs.
GamersPack.com
As a blog and news platform, having a dependable, fast, and flexible server is essential for us. Conniction has provided us with a custom-tailor web server for years, combined with personal, responsive technical support and advice.
HCE houtprodukten
‘’Sinds januari 2019 is Conniction onze vaste partner met alles wat betrekking heeft tot onze hardware en software. Zij hebben ons begeleid naar in de Cloud werken en ervoor gezorgd dat onze collega’s coronaproof thuis kunnen werken. Bij storingen of problemen staan zij snel voor ons klaar waardoor het erg prettig samenwerken is!’’